VOORSTELLINGEN

Deze voorstellingen worden bij u op school gespeeld. Elke school heeft wel een podium of ruimte die daarvoor geschikt is. De kinderen zitten in de zaal als publiek en.... laat het doek maar opgaan! Voor tarieven: zie hieronder. Bij meerdere voorstellingen wordt korting gegeven. Het is mogelijk om in aanmerking te komen voor subsidie via de stichting Kleur In Cultuur. We werken ook nauw samen met het ASG.

Peter en de Wolf

Het bekende muzikale sprookje van Prokofieff nu in een schoolvoorstelling. Het verhaal wordt verteld en voorzien van plaatjes (beamer). Er is spel met poppen ingebouwd en enkele liedjes om mee te zingen (regie en viool: Willemieke de Goffau).

Benodige tijd

200 euro

De Tovenaarsleerling

Een eigentijdse versie van het klassieke verhaal van De tovenaarsleerling gemaakt, op basis van muziek van Paul Dukas. Sprankelende liedjes, een spannend verhaal, goocheltrucs en veel interactie met de groep zal deze voorstelling tot een onvergetelijk spektakel maken! (regie en viool: Willemieke de Goffau).

200 euro

Laat je horen

Laat je horen is een vrolijke muzikale voorstelling, die wordt afgestemd op de leeftijd van het publiek. Mee-zingen, mee-spelen en mee-dansen staan centraal in deze combinatie van theater, muziek en educatie.

Pomposo in de Polder

350 euro

Magische Muziek

Een sprankelende combinatie van bekende klassiek muziek met goochelacts. In deze Magische Muziekshow staat meedoen centraal, van liedjes zingen tot helpen bij de goocheltrucs.

150 euro

Verteller op school

Bij elke gelegenheid is er een mooi en passend verhaal te vertellen! Doet zich zo'n gelegenheid voor bij u op school, nodig dan eens een verteller uit! In overleg met u kiezen we het verhaal en de verteller.

Afhankelijkheid van gelegenheid.

Gerard Poot of Monique Faase